2014-02-10
22:44:25

Så va de med de.
Japp.. Åkte en jävla massa timmar till skåne igår. Inget kändes bra när vi kom fram. Usch ville verkligen inte vara kvar (finns såklart anledning men den tar jag inte upp här) så vi åkte välldans massa timmar hem igen. (Cactus fick såklart röra på sig där imellan) Cactus var helt Awesome.. Asså snälla häst får man lite efter!

Jag var i alla fall besviken, ledsen och trött... Och nu har jag ingen praktik plats. Men de löser jag i veckan O.o

Idag var jag Ännu tröttare och Cactus med, Så jag var faktiskt aldrig i stallet idag men jag ska upp imon och rida på pussa på gossen, och på Malvjia SÅKLART. 

Om en liiten stund ska jag sova, men nu fick ni ett litet inlägg om vad som hände och nu är jag hemma och de känns frutansvärt bra, Aldrig vart så glad över att vara hemma som jag är nu om jag ska vara ärlig. Åh fan va konstigt allt blev och va. Borta sämst, hemma bäst? lite så haha :*
Jaja, Men ni får ha de så bra, så ska jag göra något tidsinställt för jag tror inte att jag kommer hinna blogga imon innan jag åker buss-tåg-bil till stallet hehe ^^ Pusshaaj <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: