2014-02-11
10:55:00

Göteborg Horse Show
 
 
Det börjar närma sig med stormsteg och jag är alltid lika taggad.
Jag kommer gå på Showen med Mamma på Torsdag, Fredag och Söndag och bara på kvällen. Så går vi på Mässan under förmiddagarna och shoppar lite! Dock har jag inte speciellt mcyket som jag vill ha eller behöver. Men de finns endel grejer som jag ska kika på i alla fall och de är dehär:

Ett blått schabrak är ett måste, Sen va det blir förnågot märke det vet vi inte än.. haha!
En KL tröja, Det är en vill ha grej. Och den på bilden är att dö för typ!
Blåa Tretorn, Galet snygga och jag saknar mina andra...
Mössa och Keps, Om det finns pengar över grejer :P
Ett snyggt spö, De är ett måste helst ett hel svart, men de kan få glittra eller blinga och glänsa.. hihi! 
Huvor, Ja där får vi se finns snygga billiga på hööks men skulle jag hitta någon som matchar något schabrak jag har så får vi se va som händer ;)
Hjälm, Ska kaaaanske kolla på en Brun ny JW hjälm oxå... Meeeeeeeeen vi får seee! Har ju bara 4 hjälmar så jag behöver en till.. eller inte, men den är ju snyyygg!
Någon mer än jag som är gelet taggad på Horseshow eller?? :D:D haha loveeeeeee
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: