2014-02-06
13:28:58

Blääääö
Usch va äcklig, trött och förkyld jag var i morse när jag vaknade! Och grejen var att vi började 08.20 har två korta lektioner och en lång och på den är jag klar med de jag skulle göra, Och så skulle jag slutat halv 5 vilket skulle innebära sjukt långa håltimmar så efter som att jag inte kände mig så bra så skippade jag skolan idag, men imon måste jag gå för jag behöver de sista papprena in för praktiken och så behöver jag jobba med en grej på den ända lektionen jag har imon och sen ska jag till stallet och rida efter de! Måste även börja packa idag för de är inte långt kvar nu ju! Omg va taggad jag är hoppas bara att jag blir lite friskare till söndag!!! :)

ligger nu i alla fall och myser med hundarna framför tv'n, kopplade i datan i tv'n men kommer inte på vad jag ska kolla på... jobbigt läge där! ;)


mina fina <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: