2014-04-02
21:44:17

Här ska det stå en rubrik
Hejsan hoppsan.

Dagen idag har gått väldigt fort. Konditions tränade Cactus förut och han skötte sig bra och det gick bra! Imon ska jag rida efter skolan, slutar halv 5 men till hegen är det tävling så han ska bara ha en vilodag denna veckan och den fick han igår. Imon ska han i alla fall ridas över lite bommar. Känna så att han går att korta och läng emellan och att jag ska se avstånden :)
Igår var det ridprofil och det gick ganska käpprätt år helvete. Red en ridskolehäst som hette Messi, supersöt och duktigt häst, men svår, riktitgt svår. Och jag red bara katastrof dåligt och efter som att jag inte vrukar vara supernöjd efter som att jag alltid ser att det finns saker som kan bli bättre så kändes det inte alls bra. Men men det är bara att ta nya tag och jag insåg när jag red att jag älskar Cactus mer än vad jag tror.. Haha! Nästa gång vet jag vem som får föla med i alla fall! ;)

Jaja, Men nu ska jag bara skriva i Funbeat och sen ska jag sova för jag är trött och imon börjar jag 20 över 8 och slutar som sagt halv 5 och då är det dirr till stallet så fullt ös! Så God natt och sov så guuuutt :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: