2013-09-11
21:46:11

tjenare
vad har jag gjort idag? faktiskt ingenting, jag har legat i soffan och snorat och hostat.... Så galet trist att vara sjuk man bah ligger i soffan o kollar på film och hatar livet ungefär! Jag kommer att vara hemma imon med, för jag känner mig inte direkt frisk och pigg för att i till skolan, sen har vi 2 lektioner och 2 timmars håltimma, så det är inte värt att gå dit när man inte mår bra!

jag får berätta om ridprofilträningen imon i stället för jag orkade inte idag! ;)
Solei vilade idag och får göra det imon med så får jag rida ut på fredag och sen får det bli lite backar och kondition på schemat för det har varit väldigt dåligt med det sen efter Varbergshoppet, så nu får vi köra igång lite igen :)

men nu ska jag sova faktisk, så puss och kraaaaaam <3


finatjejen <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: