2013-10-31
23:29:14

Funderar
Jag funderar på om jag ska vara lite vild och vågad och köpa en lite ljusare hårfärg än den jag har, på vägen hem från Borås på lördag? Jag är just nu så galet sugen på att göra något med mitt hår för det är så tråkigt just nu, så jag funderar på att göra en depdye själv.... haha vad kan hända mer än att det blir lite fult och det försvinner efter ett tag? Eller så klipper man bara bort de! Jag har inte något slitet hår, tro de eller ej men jag har inte klippt mig så nästan 2 år och det är inte slitet... Ball! Men i alla fall så behöver jag inte klippa mig innan så jag funderar bara på att göra det? Haha hade vart coolt och jag har velat detta länge men det här lixom inte blivit av men jag känner att nu gör jag det själv för åh va tröök mitt hår är!



Så snyggt, och nä det kommer inte bli så snyggt om jag gör det själv men wtf, lite YOLO!
hahah nu är jag trött så nu börjar det spåra, men i alla fall jag viiiill, hehe vi får se vad som händer :))))))))))


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: