2013-11-09
18:40:00

Hejsan
har precis käkat middag och ligger och kollar på någon tråkig film på datan, vilket liv jag har! Ska snart gå ner och sätta mig i soffan och kolla på tv med mamma och pappa ^^

Benet är mycket bättre idag, tack och lov! Övningskörde med pappa i förmiddags och det gick helt okej, i början så körde vi lite på en grusplatt, bara för att stanna och starta vilket jag tycker är svårast... haha! Värmde väll upp lite där efter som att jag inte kört så typ ett år. Sedan körde jag ut på en liten större väg och växlade och körde i typ 60,70 haha as kul och faktiskt väldigt enkelt med dehär att växla och så!! :)) Så nu jäklar ska vi komma igång med att köra så jag kanske kan få körkortet i sommar i alla fall!! ;)

Imon åker jag och mamma och kollar på storhäst tävlingar i Alingsås så det blir kul!! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: