2013-11-02
23:37:09

Egentligen orkar jag inte skriva
Och egentligen är det inte värt att skriva det lilla jag tänker skriva.. Haha men nu gör jag det ändå, bara för att lixom! ;)
Nu hade jag faktiskt tänkt att blåsa ut ljusen och krypa ner under täcket. För att somna så sött, det värsta är väll att jag typ ligger och tänker "när somnar jga, när ska jag somna, hallå jag vill sova, OSVOSV" och då somnar jag ju aldrig.. Men men nu är jag så galet trött så det kanske går ändå! ;)

Imon blir det som jag sagt 10000000, Hårfärgning, Sedan ska jag städa mitt rum som jag faaaktiskt inte har stökat ner så mycket sen förra helgen. Är faktiskt väldigt ren och fint om jag ska vara ärlig. Hade även tänkt att spring om de håller upp från regn, annars skiter jag i det så får jag ligga henna i sängen och lata mig i stället. 
Jag känner att jag snark kommer börja klättr på väggarna! Jag har lixom ingenting att göra på dagarna, Det är lixom skönt samtidigt som det är jobbigt. Så lite rid abstinens börjar jag nog få! ;))

Nu blev det inte bara ett typ godnatt inlägg, haha men skit samma, Jag säger väll godnatt nu då, GOD NATT!! <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: