2013-05-14
16:02:47

Tjabba tjena.
Som ni märkar så bloggar jag ju inte speciellt mycket. Jag gör det när jag hinner och när jag har något att dela med mig av. I mitt liv händer inte så mycket mer än skola och häst just nu. Och det kanske är lite tråkigt att höra om varje dag oxå. Haha

Men i alla fall. Nu ska jag berätta om dagens skola.. Vi var ju vid havet idag och letade efter olika arter och sånt och men skulle miiinst hitta 25 men vi hittade 72. Rätt okej asså! :)
Men undertiden där så regnade de och blåste sjuukt mycket. Dock de sista 40minutrarna innan vi skulle hem så kom solen och jag och Jesper bestämde oss för att bada.. Haha galet kallt men ville ändå bada så det blev så. Hoppade i med benen först ochändrade mig då och gick upp men man kan ju inte ändra sig när man redan har bytt om osv. Så hoppade i och doppade mig ändå!!! :DDD Sjuukt att jag ens gjorde de... Hahha

Om men liten stund ska jag åka upp till stallet och pysla om mig lilla ponny som har en ganska så svullen ganache. Vet inte riktgit vad hon har gjort faktiskt. Men hon kanske har fått något bett eller något. Hon äter ju och så och jag tror inte hon har ont heller för man kan tryck och klämma där. Men hon har stått i boxen nu ändå så ska kolla till henne idaag! 


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: