2013-05-31
22:57:55

Nu är jag typ sluuut
Ska så strax som möjligt lägga mig och sova. Klockan ringer halv 6 min och då är det bara till att stiga upp och göra sig redo inför tävling!

Dagen har varit kul, jobbig och varm! Haha. Efter att vi hade serverat så fick vi äta student lunchen och sedan fick vi gå till alla klassrummen och plocka bort. Sedan fick jag gå vid kvart i 12 så att jag skulle hinna med 5 över 12 tåget till Alingsås. Åkte dirr till laingsås och kände redan då att jag var galet trött... Men i alla fall Gick till Nolhaga parken och mötte upp mamma och pappa o några släcktingar så gick vi och kollade och mötte upp min bror från utspriinget såklart! :D Kollade när dem åkte iväg med Flaken och sedan åkte hälften av oss hem. Så kom det massor med mera folk men jag var tvunget att gå vid typ kvart i 6 så fick säga Byebye och gå upp till Simmenäs för att knoppa Petters Ponny och sedan gick vi till Solei och duschade och knoppade henne och sedan hem, Klockan ha lixom bli typ kvart över 9 innan vi var hemma... Galet.. Haha
Ahja, Nu ska jag bädda ner mig i min säng så jag hinner sova lite innan jag ska upp igen för ännu en till lång dag med mycket skoj. 

Så puss och god natt ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: