2013-05-10
23:03:00

Nu är det putsat och packat
Ren och fin ponny - Check 
Putsat - Check
Packat - 
Check √


Om ca 20 minuter så ska jag lägga mig och sova, Klockan är ställd på 05.00. Så då är det bara upp o hoppa!
Jag hoppas att det gå bra imon, hade lixom vart en bra födelsedags present att rida en jätte fin runda, vara dubbelnolla och kanske till och med en placering? :) Nej, men vi får se hur det går!!


____________________________________________________________________________________________
Shit, Nu har jag vart borta en liten stund.. Jag satt och skrev det överstående med mitt fönster öppet när jag helt plöttsligt hör som att den blir bromsar as hårt och sladdar till och sen en krash typ precis som på film, så jag gick in till min bror och kollade om han kollade på film, men nej.. Och det är en liten väg en gata upp från mitt hus.. 
Hahaha, Oj jag ska inte skratta men fick lite panik känsla där. Tänk om någon körde in i ett träd eller något?... 

 
Jaja, Nu ska jag chilla lite och sedan Sova, Puss heeeej! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: