2013-05-15
22:07:08

Ni som läst min blogg vet att jag hatar dettta
.... Vad är det nu av alla grejer jag hatar som jag mååååste göra imon??? Eller måste och måste, Om jag inte bara vill ha ett E i idrott så ska jag göra den. Och klart jag inte bara vill ha E när jag hade MVG i 9:an... hehe!
JO, det är att orientera.. Seriöst, finns inget jag hatar och är så dålig på som orientering. Efter som att jag missade i höstas när jag hadenackspärr så måste jag göra de imon. Jag startar kl 09.00 Vilket är rätt skönt för då får man det överstökat. Dock kan jag inte vara borta i mer an 1 timme och 30 min. Men de löser jag bara jag inte går vilse! För imorgon ska jag och Mathilda dra till GA på våran mega rast och gör en undersökning som vi ska göra i ämnet Svenska.. Så YEYY Fullt ös medvetslös. Nej men orienteringen. Är faktiskt lite orolig. Ska lixom springa själv och jag är kass och jag vill ändå springa den svåra banan. Dock tror jag att jag tar C så jag inte går helt bakom flötet och tappar bort mig totalt i en okänd "vildmark" HEHE....

De värsta är väll att jag kommer dö av pollen allergin typ oxå efter som att jag ska vara med mina älskade och närmsa vänner, Björk... Björk och Ek är ute och vandrar i skogen för att hitta lite orange/vita orienterings kontroller som är sååååå meningslösa grejer som ingen jävel vill känna till... Gud sååå kuuuL! NOOOT.
 

SÅÅÅÅÅÅ JAG!!!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: