2013-05-15
22:41:16

Natti nattii
Nu ska jag lägga mig och sova. Är trött som ett as som vanligt men det har vart jobbiga dagar de senaste, Mycket att stå i ni vet! En del grejer i skolan och sen var vi iväg igår och idag hade vi nationellt i Engelska... och hur det gick har jag ingen aning om. Det kan ha gått hur som helst men nu har jag gjort ett försök i alla fall så klarar jag det inte så får jag fortsätta och traggla engelska 1 termin till. Och klarar jag dessa 2 delarna så har jag bara Skriva och prata kvar och det har jag inte jätte svår med så klarar jag dom med så är jag friiiii från engalska i åååååår. Och det hade vart så otroligt skönt. Men är absoluut inte säker på att jag klarade de... Det återstår att se! ;)

Men i alla fall så ska jag sova nu! Hade bra, HejsanSvejsan :D
 
Jag önskar seriöst galet mycket att jag var typ grym på engelska och att jag kunde pratat flytande engelska...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: