2013-06-01
23:15:46

Världens bästa ponny
Hon är verkligen grymmast.

Det var verkligen kokhett uppe på kullen i Bollebygd. Så jag viste att Solei skulle bli trött och seg. Så jag red inte fram speciellt mycket utan jag travade och galopperade lite i en hage och gick sedan till framhoppningen och tog 2 på lilla 1 på räcket och 2 på oxern och sedan gick jag ut ur ridhuset som var dubbelt så varmt som utomhus. Men gick ut och säkte upp lite skugga som det inte fanns speciellt gott om. Men stod där till typ 3 innan mig då började jag skritta runt litegranna mot banan.

Inne på banan fick jag rida som en tok. Hahah
Nej men fick driva en del man kan säga, men hon hoppade och nollade men jag tror nog att jag red med hela min kropp och hela gråbogänget. Haha då gick det långsaaamt asså. Men nollade i alla fall och var glader över de då en i laget fått 4 fel och en nollat så det var 2 mollor med mig och vi hade en kvar som oxå nollade och vi gick till omhoppning med laget oxå då!

De blev samma med felen där i omhoppningen tills jag skulle hoppa. Och jag hde redan bestämt mig för korta vägar och så fort de gick (de är inte så fort haha) och så blev det. Nollade med en okej tid. Tyvärr ramlade våran sista ryttare av och vi slutade på 4 fel och 2 sek från placering. de 3.dje laget som blev placerat hade oxå 4 fel men 2 sek snabbare än oss. Haha Och hade vi kommit 3:a hade vi antingen vunnit Totalen eller kommit delad etta med anra gråbolaget. lite rektigt,  Men det finns många om men det går inte att göra om. Haha ;)
Men Vi är sjukt glada för en andra placering och det andra Gråbolaget vann ju så det var ju skiiiit kul assåå! :D
 

Lidor med prickar och små hundar på! Hahah

Det kommer flera bilder imon!! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: