2013-06-09
23:07:49

Har ju lovat....
....att skirva om hur det gick i torsdags och fredags och lägga upp bilder och så. Men just nu har jag världens konstigaste huvudvärk och har haft hela dagen, 
Assåå det typ kommer i korta omgångar, de går lixom från mitt högra öra upp i ena siden av skallen.. Så kommer de skitfort och sen försvinner de igen, typ som att de pulserar.. :(( 
Tog en ipren under dagen idag och det hjälpte, men glömde ta en nu, Så det gör galet ont när de väl kommer så jag tror att jag ska lägga mig och sova nu. Men jag kan skriva utvärdering och lägga upp bilder imon!

Här e veckan i alla fall för er som bryr er vad jag ska göra.. Haha
Imon är jag ledig för vi serverade ju studenterna med student lunchen och då fick vi en ledig dag nu då. Rätt skönt faktiskt. Så Solei ska ridas ut en sväng imon!

På tisdag ska vi spela fotboll med klassen mot andra klasser och lärare om jag förstod de rätt. Från typ kvart i 9 eller kvart i 10 till 2. (För dubbelkolla de med Thildooo) Sedan ska jag hem och rida, då blir det konditionsträning.

Onsdag, Antar att vi inte går heldag i skolan, Men man vet ju aldrig. Ska i vilket fall hem och rida efter, Uteritt med myyyycket galopp!

Torsdag, SKOLAVSLUUUTNING, WOOPWOOP, 1 år på gymnasiet har försvunnit med vinden, känndes som om det var igår vi började typ... Solei rids ut lite lugnare!

Fredag, Ja jag är ju ledig så sova ut kan alla räkna meeeeed! Sen ska mamma följa med mig till PD'n så ska jag hoppa lite bana! :D

Lördag vilar Solei och vi åker troligtvis till Varberg till mormor och morfar för mormor fyller år! :))

Söndag, Kondiitioon för lilla ponnyskruttan! :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: