2013-06-02
12:28:39

God morgon världen
Sitter i min säng, chillar på livet och lyssnar på musik!
Om en liten stund så ska jag gå upp till Solei som står i hagen och äter gräs idag. Ska kolla till henne och pussa massor på henne!  Solei kommer att vila idag, Chilla på livet i gräshagen och ja, bara ta det allmänt lugnt! :)

Imorgon så ska jag gå ner till ingareds paddocken och konditionsträna lite så att hon får upp flåset lite inför kommande. Hon går in från gräshagen och upp till lösdriften och fåren igen.. Haha

På tidag så ska jag rida Dressyr och träna 1000 gånger på LB:1 så att den sitter som klister i huvudet på mig

På onsdag åker jag upp till stallet efter skolan och duschar och knoppar henne för att sedan bli upphämmtad av Linda som kör Solei till Gråbo ridklubb där hon ska stå över några dagar under Lerumsmästerskapet!

På torsdag är det dressyr och då rider jag en klass, LB:1 som är lerumsmästerskap klassen

På fredagen är det hoppning och då hoppar jag 2 LD+5 klasser! :) Och sedan åker Solei hem på kvällen och får gå ut i hagen och götta sig igen! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: