2013-07-05
00:40:15

Godernatt
Imon är en ny dag och då tar vi nya taag. Solei ska ridas imon, Rida ut en lite sväng, funderar på att göra det barbacka, men det återstår att se ;) Ska i alla fall rida en typ på 40-50 minuter. Mest skritt och bara jobba i en låg form! Lite trav och lite galopp!
På lördag är det träning, Länge sedan jag tränade nu så det ska bli kul. Sist var väll typ? 1,5 månadsedan? Alderles för lång tid egentligen. Men så har det blivit.. tyvärr. :/ Men nu så, 2 veckor innan varberg, Bra planerat Eken, Jätte bra. Haha.. Jaja Det löser siiig! ;)

Nu ska jag i alla fall sova. Är trött så det bara skriker om det..  :(
Vila upp mig lite och förhoppningsvis får jag sova tills jag vaknar imon. Slipper FÖRHOPPNINGSVIS en liten skeeet vovve som kommer upp och biter i mig för att det inte är någon annan hemma... Haha <3
Neeeeeej, men Göööd naatt! :) <3

Älskar att havet är lite disket i bakgrunden! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: