2013-01-25
23:13:42

Drömma sött
Nu ska jag sova och drömma sött om ni vet vem! <3
Upp ganska tidigt, för jag ska vara i stallet runt halv 12, Mocka och fixa maten och MYSA. Och sen vid typ kvart över ett så hoppar jag upp och rider ner och möter Emmy så ska vi ge oss ut på en tur i skogen, om solen lyser så tar jag nog med kameran, för de kan bli mysiga bilder. Och jag vill ju ha några fina så snabbt som möjligt så klart. (så en ny header kanske kan pluppa in!)

Jag ska kolla på WildKids,  avsnittet nu, jag är ju en liten wild Kid så de är klart jag måste se på de. Nej men har alltid gjort och kommer nog alltid göra. Barnsligt? Ja tyck va ni vill men barabababahhhh i'm lovin' it! HEJA BJÖRNARNA LIXOM!!! haha
Jaja, men efter det ska jag soova så att de blir imorgon fortare! ;)<3

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: