2013-02-08
19:18:54

Idag har vart en AJ dag
På en timma så lyckades jag få en tå i ögat.... Sen så åkte jag på löpbandet och det gjorte ont dedär sista. Sen efter idrotten så skulle jag dricka vatten på toan och öppnade dörren helt. men när jag vänder mig om så hade den åkt igen lite så jag smäller huvet rätt in i den.. Så har ont i pannan nu, och en gosig bula :((

Skolan var helt okej. Fick jobba på en massa då de ska vara några grejer inlämnade idag men blev klar med allt utom en grej som jag kunde få lite extra tid på! Snäll lärare! :)) Gick på bandet i 20-30 min i HÖGT tempo på idrotten. 
Kom hem och cyklade ganska dirr upp till stallet! Gos ponnyn fick vila idag. Men goooosade(haha) massor med henne och fixade allt. Så ride såklart imon då! :)
när jag cyklade hem så stannade jag i lill affären och köpte lite godis. För det var längesedan jag åt en godispåse och det är okej ibland, Sen så ska jag ut och spring imon och på söndag och gick idag så det är okiiikej, Köpte inte så mycket heller, Utan bara lite så man kan får fira att de efterlängtade LOVET är här ♥
Har precis käkat lite mat. Men dom hade gjort köttet så att de var lite rött och jag äter inte rött kött för det är så jävla äckligt så jag fick äta potatis och sallad! :P

Ahja ska om en stund kolla Gladiatorerna, Så ska försöka blogga lite mera nu om jag kommer på något att skriva!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: