2013-02-22
23:03:42

Äntligen.
Imorgon kan jag nog äntligen ta mig en tur på vägarna utan att vara livrädd för att hon ska halka.. Isen börjar att försvinna där bilarna kör vilket är väldigt bra. Bara den försvinner så fort som möjligt blir jag glad.
Vill kunna RIDA ordentligt i pd'n och kunna rida up på massa lång turer och bara busa och ha kul. Åhh, jag har ju inte ens kommit ut från gården typ. Is ÖVER ALLT.. :(

Men som sagt imon så får det bli en tur på någon timma när jag vaknat efter att ha sovit ut. Åh vad jag vill sova tills jag vaknar!! Men japp imon blir det en tur i alla fall. :DD


Nu ska jag lägga mig i sägen och titta på avsnittet av WildKids som var idag som jag missade! Haha.
God natt!! 
 
Gosponnyy!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: