2013-12-19
21:48:29

Drog en rövsladd i gräset
Var previs ute med hundarna på kvällspromenaden. Så gick jag upp för en liten gräsbacke upp på en gräsplätt för att Zlatan skulle göra nummer 2.. Haha! När jag var påväg ner från den tilla gräsbacken så halkar jag och sätter mig på röven i gräs/leran och smäller i armen i någon hårt som jag inte ser va de e för de var förmörkt och så kom det folk så det var ju lite pin att kolla de. HAHA!!
Orkar verkligen inte att jag är så sjuuukt klumpig som alltid lyckas klanta mig, så nu sitter jag här med en svullen rödblå arm som kommer ha ett stort blåmärke på sig imon för min kropp älskar blåmärken.. åh va FAIL jag e :( 
 
Imon är det i alla fall JULLOV, WOOOPWOOOP! Sjukt glad :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: