2013-08-16
11:58:13

Hejsan!
Ska snart byta om, blev en rikitgt go och mysig Sovmorgon tillsammans med den underbaraste Zlatangodingen! <3 Han kom upp och satte sig utanför min dörr och pep, så jag gick och öppnade så sprang han in och hoppade upp i ängen så sov vi typ 1 o en halv timme till, Myspyyyyys!

Ska så fört jag skrivit klart detta ta Zlatan och gå upp till Solei för att ta in henne, För senare kommer Hanna och skor henne och då ska hon vara torrer om fötterna. Så hon får komma in några timmar innaaan! Så går jag hem och Sen så ska jag gå upp igen vid halv 4 så jag hinner borsta och fixa lite med henne innan Hanna kommer! :)
 
Det blir alltså 2 PW'ar... Haha! Och så ska jag försöka orka och hinna springa en liten runda ikväll!
Sedan ska jag även börja röja på mitt rum igen för det är så fult och jag vill ha ny inredning, typ en gadrob, byrå, soffa osv... Haha jag kan ju fortsätta att drömma.. Men mitt rum behövs i alla fall rensas ut på massa gammalt bröte som jag inte använder eller har någon nytta utav! Japps! Så hinner jag ikväll så börjar jag nog lite! :)


PUSSHAAJ <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: