2013-04-08
21:19:24

Trött, sur, besviken och irriterad!
Det är precis vad jag är just nu... 
Ponnyn, Ja hon gick bra när jag red och kämpade på som vanligt. MEn när jags kulle få in henne så vägrade hon att gå ut från lösdriften... Asså verkligen total vägrade hon bara stod där helt fastfrusen.. Inget funka. Blir så trött på henne när hon gör så. Antingen får hon inte alls eller så går hon alderles för fort och springer över mig.. Gahh. Mycket jobb från marken kan hon ju räkna med. I all fall så fick jag knyta upp henne inne på lösdriften och fixa henne där inne och sedan rida ut där ifrån... Hela vägen ner från stallet till vägen tjurade hon loss och kicka och titta på minsta lilla.. Men när jag väl kom till padocken så var hon ganska duktig i alla fall som tur var. 

Sen under kvällen har jag fått reda på lite andra grejer som gör mig så sjukt jävla besviken och irriterad då jag verkligen gått och väntat och längtat efter den saken... Som nu då inte kommer att bli av. Love Life.

Ja, men detta säger jag god natt. Orkar seriöst inte blogga så sur e jag!
Puss på min skitgris ändå även om hon var en bajs ponny idag... ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: