2013-04-30
23:05:01

Tjänare
Jo för er som undrar så frös jag halvt ihjäl när jag inte kom in i huset. Jag typ försökte roa mig själv och spela lite fotboll, Spela QuizKampen på mobilen osv. Tiden gick och jag kom in efter typ 50 min... LOVE LIFE <3

Idag har det hänt massor med kul saker. En bra dag helt enkelt! Fört i skolan så var dom 2 sista lektionerna inställda, Härligt lixom! Dock så kom jag ju hem tidigt och kom inte in i huset, men det glömmer vi nu!! Haha...
I alla fall så åt jag några mackor innan jag stack till stallet Och samtidigt då så fick jag frågan om jag ville rida och visa Dunja(som stå på nääs nivet) för några som kanske ville köpa henne, Kanon kul! :)
Gick sedan upp till stallet och möttes som vanligt av världens bästa ponnyskrutt. Jag kan meddela att hon total älskar Godiset med smak av hallon som jag köpte på granngården i helgen. Hon blir helt lyrisk bara hon känner doften av dom. Då jäklar pussas hon. Till och med, med tungan..... HAHAHA
Red sedan ut med Jill, Solei var pigg och glad och det är kul att rida ut med någon ibland. Efter som att jag oftast rider ut själv!! Men det blev en mysig tur!!
Gick hem och käkade grillat (Ja, jag äter kött igen, Det gick att vara vegetarian typ en vecka.. hehe) Sen har jag kollat på Biggest Loser med Mamma, Mys! :)


Och nu kan jag knappt andas så jag måste hitta min nässpray, Hadeee, Godnaaaatt! ;)
 
Önskar att jag själv kunde köpa henne, En ponny med så mycket vilja har jag aldrig träffat! 
Men jag hoppas att hon hamnar i en gosig familj med någon som tar hand om henne riktgt braa! <3
Dunjiiis ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: