2013-04-23
22:23:00

Ridprofilen 23/4-13
Drar en lite kort summering bara. Måste ta en Ipren och lite näspray och sånt där innan jag ska sova och jag vill få in mig det så snabbt som möjligt! HAHA

Ja, Jag hade "lilla" Olle. I början gick det inte speciellt bra kände jag. Och jag blir så frustrerad när det går superbra för alla andra och när det går kaos för mig. Känner mig verkligen som en nybörjare då.. Underbart.
I alla fall så Hoppade vi och Olle var rätt pigg och glad vilket var kul. Hoppade en lite bana på typ 50-60 först och det gick inte heller så jätte bra. Dem 2 sista hindrerna av 4 i banan gick bra. Men dom 2 första va kaos. 
Höjde i alla fall banan till 70-80 och Då gick det mycket bättre. Och det var väll tur det att de piggade upp mig lite.Men vi kom bra på alla hindrerna och han hoppade verkligen för jag kände att jag inte hängde med speciellt bra.. Haha. Men i alla fall så är jag inte speciellt nöjd.. Ovanligt va? Den sista rundan tyckte jag kändes bra så jag får väll leva på den ett tag framöver..!!! ;)

Olle i Goooosig även om han försökte äta upp mig några gånger när jag gjorde iordning hnm.. ;)



Nu ska jag sova och tagga upp för imorgon! Hehe.
Vi hörs väll med någon bild eller något sånt imon. Men som vi säkert förstår så blir det ju inte speciellt mycket bloggning!! Men jag tror att det är välförståeligt! ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: