2012-09-25
21:39:00

Ridpasset idag och Imon! :P
Red ut med Emmy och Johanna till Elljusspåret och backtränade. Hästarna va jätte taggade vilket är kul för då vet man att hon uppskattar de!

Anastasia va jätte pigg och glad så idag fick hon springa av sig en del så jag hoppas på att hon är latare imon då jag ska rida dressyr men troligtvis bara skritta och trava. Möjligtvis att jag tar en mini galopp i slutet precis innan jag travar av! Men Ja rider nog till Simmenäs då jag ju som sagt har studiedag och vill rida själv i ett ridhus och se hur de går!! 
Så ja, Jag får åka upp ganska tidigt till stallet och rida, sedan hem och fixa med Zlatan och gå med hnm o greja. Sedan när mamma kommer hem så bär de av till Gråbo för ridprofilen. Så imon får jag rida 2 gånger vilket jag inte säger nej till! kul kul :)
 

Bosse <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: