2012-09-13
22:20:13

god natt
Nu blir de ett sånt här roligt -god natt- inlägg som  de alltid blir på kvällarna Men vill säga godnatt och berätta lite om vad som händer och sker imon!

Så ja, Imon börar vi 10.10 så jag tar 09.10 tåget! Vi har 3 lektioner och vi kommer fortsätta att jobba med projektet tror jag, Sen har vi även idrott där vi ska fortsätta lira handboll. Vilket jag hoppas kommer bli roligare än förra gången, Då vi som kunde handboll typ inte fick göra något -.-''


Anastasia får nog ett dressyr pass i IngaredsPD'n när jag kommer hem! ska ha dressy läder och verkligen jobba på med de vi gjort på ridprofilen! Försöka få henne lika mjuk och fin som bosse blev! Alltså jobba skritten LÄNGE. 
I helgen blir de lite små hoppning om de är fint väder! Jag hoppar inte fullt ut och högt och så då de är ridprofilen på onsdag och då ska vi hoppa och troligtvis ska lilla A med! :D**

//:Ahja nog om detta nu! GOD NATT ://

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: