2012-09-15
19:22:45

-Anastasia Idag-
Red ut idag i stället för att hoppa då jag vill testa att hoppa på hack och de kunde vi inte hämta idag så då gör vi de imon! 

Red en svng och jobbade mycket i skritten, Brukar få jobba tillbaks henne då han mest bara älgar på. Men idag fick jag jobba fram henne då han nästan var lite seg... Men tillslut så fblev hon super fin och jag jobbade vidare med att hon ska gå bra i skritten INNAN jag börjar trava (Vilket jag även gjorde igår i PD'n) Gör de vi gjorde på ridprofilen, och tänker väldigt mycket på de då jag innan slarvat lite med att jobba igång dom i skritten. Har mest skrittat i 10-15 min lite så och sedan börjat trava. Men nu får de ta sin tid och då blir hon helt mycket undrebarare i traven sen med!
Vissa stunder va hon lite tittig och ville inte gå fram, bara stod och studsade på stället, Och på ett ställe så rider man mellan 2 hagar och där går de hästar så där stannade och och började stegra och kicka och hålla på.. Och efter som att jag inte ville att han skulle sparka på någon tråd fick jag hoppa av och gå med henne en bit till de inte va några fler snören, När jag hoppade upp så fortsatte hon vilket var bra för där kunde jag säga till henne ordentligt att sluta och hon kunde stå och kicka och vara tjurig ett tag. Men då efter en liiiten stund så gick hon fram! :) Så jag vann ändå över henne! 

Lilla tjur majan! Men hon är sååå sööT! <3
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: