2012-10-03
22:33:49

Hemma från ridprofilen
Börjde med att vi red över bommar i trav och de gjorde hon väldigt bra och hon gick i en fin forn och ändå hade jag hacket. Men efter som att jag inte kan ta samma förhållingar med bett och hack så rider jag mer med benen! Dock har jag fått åder att ha bett nästa gång.. -.-'' Gaaah! ahja, ska ha de när jag rider fram till sandra träningen nästa vecka på fredagen, så ska jag även ha med hacket s¨å jag kan byta sen när vi börjar hoppa!!
 
Sedan gjorde vi lite galoppbommar på böjt spår så jag valde att ha kort och spänstig galopp vilket jag fick bra svar på. Gick på kort och hon gjorde de kanon!

Byggde sedan en lite bana av bommarna (Linjer) Så vi fick stega och se hur många galoppsprång de skulle bli imellan, så vi fick hoppa av och steg vilket jag tycker är bra då jag är kass på de!

Vi börjde hoppa. Och de flöt på bra. Vi skulle räka språng vilket jag inte heller är bra på då jag nästan alltid missar de första eller de sista.. Haha. Men några gånger så gick de men några gånger låg jag ett kort i min räkning :P
Hoppade runt 70 så inga höjder alls. Men kände att detta var bra inför helgen!! 
Red henne kort och samlat idag, och de skiljer sig mot vad jag brukar. Jag brukar rida fram henne men idag var de bak och tryck! Gick kanon och INGA sopp! Hehe

Detta var sista banan vi hoppade, (Hoppas ni fattar mina paint skills)
Gick galanto. Hon va med mig alla gånger utom en. Då kom vi och vände från utgången till 5:an och då va hon lite off så jag fick driva och ville att hon skulle gå av lite stor men de ville inte damen. Så hon tog ett extra och rev de. Men tog om de och då blev de Kanoners!!

Nöjd med gosse ponnyn idag med :)
Imon blir de en halvlugn uteritt! ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: