2012-05-02
22:19:11

Steeekt
Började med Nationellt prov i Matte idag.. YEY, Men de gick ganska bra ändå :D
Efter de så hade vi en timma och 30 min rast och då spelade jag och Jenny basket! Vi var riktigt grymma.. Efter tyyp en timma så gick vi ner till omklädningsrummet och vi bytte om till idrottkläder, Vi hade styrka, WOP WOP as kul och jag tog i till NÄSTAN 100% Hahaha*
Sen hade vi Lunch -mentors tid -och sedan SO där vi fick sitta ute och jobba! Så jag läste och solade vilet var VÄLDIGT Nice :D Hade So i 2 timmar och 15 min så de va ganska gött att vara ute hela tiden ändå!!

När jag kom hem så stack jag ut och sprang i solskenet! När jag kom hem svettig som en gås så spola jag av mig lite snabbt och sedan låg jag i solen i CA 2 timmar och solade magen, Facet och bena :D Blev ganska brun ändå på den tiden, och tiden i skolan, men de vart ju inte såå länge!

Kan ju säga att jag samanlagt sloat i 4 och en halv timma idag! Wooooooop, mer än vad jag någonsin solat i hela mitt liv! :D
Jag ska bli JÄTTE brun denna sommaren så ah de är bara att fortsätta!!!!


Men när jag ahde solat och så, så åt jag och sedan kom lilla MI och vi tittade på första delen av Pojken i randig Pyamas! Och andra delen ska vi se på lördag :D

ska ju bli fint väder imon med så Tagga de!!! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: