2012-06-02
19:00:00

Svar från frågestunden - LITE sena

Wilma om mera frågor tack?? ;):
Har du några syskon? isåfall hur många? JA jag har en bror ;)
Bor du nära stallet där du rider Maggie? Asså ganska, tar en 10min-1kvart med buss
Hur länge hade du High Energy? CA 8 månader
Rider du bara eller gör du något mer på fritiden? Jag rider ju bara 3 dagar i veckan nu, så jag är med kompisar när jag inte rider ;)

Kram :D


Jennie om Frågestund:
Vad lägger du helst pengar på - Vardagskläder till dig eller ridutrustning till både häst&ryttare? JUST NU lägger jag heldre pengar på vardags kläder då jag inte har en egen häst att köpa saker till och de jag har räcker till och bli över ;) HAha
Hur högt har du hoppat? Ca 135cm





Mi Månriddare! om mera frågor tack?? ;):
1. Vilka är dina närmsta vänner? DU, Jenny, Disa o fleraaa
2. Vad heter ponnyn/hästen som du lärt dig mest på? Asså man lär ju sig olika sakr på olika hästar, Men asså de ligger på Mandus - Kwanza - Hajen.. Svårt vaaal
3. Såg att du tittade på Disney Channel! Vilket är ditt favorit program? HAHA Lycka till Charlie!!
4. Favoritfilm? Kollar inte så ofta på film, Men tyckte om Pojken i randig Pyamas och  jag saknar dig!
5. Gillar du persika? Isåfall, kan du beskriva hur dom ser ut och smakar, för jag vet inte..? HAHA MI. De är saftig Kladdigt och mjukt....
6. Varför ät du dålig på att göra Sodastreamad saft? för att jag skulle visa hur man INTE skulle gö!!
7. Vad tittar du på en lördagskväll? de som går på TV..
8. Varför gör du, jag och din bror så bra mat? För att vi är BÄST
9. Gillar du ditt skåp, och vilket nummer har du? Jag älskar mitt skåp, de är nummer 13 och de finns inget lås på de nej!!
10. Favoritlärarn? Vem tror du jag tycker? ;)


Clara om Frågestund:
Är du lika dan i verkligheten som på bloggen? Asså Gankak, Jag är väldigt galen! Men asså ibland så blir de ju inlägg som är helt BLABLABLA lixom, Haha Galet humör... Men tror jag är lite mer galen irl. Skrattar väldigt mycket mera irl med, men jag är någ ganska lik i sättet som jag skriver och som jag pratar i verkligheten!
Hur fick du tag i Maggie? Min tränare tipsade typ Maggies ägare om mig när hajen skulle åka hem!
Matchar du ofta , eller är du som som ba skit samma? jag matchar så bra som de går. Men är inte helt hyper om de inte skulle matcha utan gör de mest för att de är kuul!!
Vilka bloggar läser du? Läser inte så många, Läser mest småbloggar!




Sara Sjögren om Frågestund:
Va gillar du för Glass? Hallon Sorbé
Är du duktig i skolan? Sådär, Vissa ämnen bättre än andra!
Har du pojkvän? Nepp
Vad spenderar du helst dina pengar på?  Just nu, Kläder till mig själv!
Vart bor du? I en liten håla utanför alingsååås
Är du sån som MÅSTE matcha när du ska rida?? Se svar Åvan
Varierar du bett eller rider du oftast på samma? Jag varierar bett Varje ridpass näst intill då Maggie lär sig efter 2 gånger att gör jag såhär så slipper jag typ...
Va läser du för bloggar? Se svar ÅVAN
Hur är du som person? GALEN, Skrattar JÄMT nästan, Men kan oxå bli irriterad lätt på Folk som är helt Efterblivna!
Tränar du annat än ridning? Jag är ute och springer, Tränar äver lite styrka efter jag har sprungit!
Vad är ditt favorit ämne i skolan? :) IDROTT
17 April, 20:38



Ebba om Frågestund:
JO,, komenterade fel! :P

1. Vad hende med Hajen? Asså allt blev fel så vi misstänkte något i ryggen på henne så hon fick åka hem :(
2. hur Hittade du maggie? Se över
3. Vad är tänkt med Maggie? Att i alla fall kunna starta minst(?) 110cm någongång!
4. Hur gamal e du? 16
5. Gillar du käder o sånt?  AAAAAA
17 April, 20:29

28

Wilma om Frågestund:
Hur gammal är Maggie? 11-12 Tror jag de va? :)
Hur hög är Maggie? Vet inte exakt men runt 165 kanske? ;)

Kram :D   Kram Kram!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: