2012-01-11
21:07:53

Sluta sent = Mörkt = Inte mycket ridning...
Idag slutade jag sent så fick fixa allt hos Hajen först och sedan rida, Men jag hann inte rida så länge så jag tog en barbacka  tur med lite skritt och trav på asfalten och en galopp på en grusväg! Hon skötte sig bra men hon var SJUKT pigg.. Haha
Jag red utan nosgrimma idag, För jag tänkte byt till den låga, men så när jag tagit bort pullanosgrimman så gick de inte att sätta på den låga, efter som att jag har ludd på nackstycket, så jag tänkte att jag kunde prova utan!
Western ponny ABSOLUT, nu saknas bara sadeln. HAHA



Imon slutar jag hyffsat tidigt så då ska jag rida lite längre och med sadel, Så kommer mamma och hämta upp mig när hon slutar jobba, så åker vi till sussie :))


//JENNIFER


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: