2012-02-09
20:08:01

VÄLDIGT BRA
Hittade detta på GP-ponnyns hemsida ;)



Jag tycker att de är jätte bra att dom ger biljetter till dom som de går lite sämre för! För då blir de en liten tröst!
Jag fick de första året jag hoppade Gp ponnyn, DOCK inte som plåster på såren, för då lottade dom ut dom, Men jag kan ju säga att jag var inte lika ledsen efter som jag fått en biljett ;)


Men detta året så sa dom efter att man hade hoppat vilka som fick! Men efter som att jag var på slutet, och de fanns så många biljetter kvar så fick jag en "Som påster på såren" för att jag fick ett stopp i omhoppningen! Och jag som var super glad att jag kom runt grunden utan fel blev ju ännu gladare när jag fick 2 biljetter! :)



Så nu hejar jag på alla ekipage som gått till Semin och ska hoppa den om 1 vecka och 3 dagar!



(Om jag har kvar Hajen när kvalet till 2013-års Gp-ponny går, Så ska jag vara med och hoppa igen och bättre på dom SMÅ saker jag hade kunnat bättra på så jag kunde fått de ynka poänget för att gå videre ;)
Men men de finns 1 år kvar innan jag är en jätte på en shettis, Haha ;))



XoXo

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: