2012-02-19
21:14:44

Underbara ponny!
blev en mysig uteritt på nästan exakt en timma! solen sken, snön smälte, riktig vårkännsla asså!!
Och inte nog med att de var mysigt, Hajen var super fin!! Jag lägde stiglädrerna några hål (då jag ALLTID ride med hoppa läder) så kom jag runt henne mera och hon jobbade super bra! Gick i en riktigt bra form och jobbade under sig NÄSTAN hela tiden! I traven var hon lugn och trampade på bra!

Men sen får hon sina ryck som man inte riktigt vet vart dom kommer ifrån.... Stegringar hit och dit, Nu brukar hon stegra och vända om och ta någon galoppsprång, men då blir ag sur på henne och visar snabbt och bestämt vart hon ska och vem de är som bestämmer. Haha men de går ju sisådär iblan asså..



Imon är de skola efter en hel vecka lov... SEGT som vanlig efter lov, men jag har 1 timma sovmorgon i alla fall så de är ju ganska skönt!
Så går man 3 dagar i skolan och sen är man ledig torsdag och fredag :D WIHOOO GBG HS Here I come <33
Men som ni kanske förstår kommer inte uppdateringen vara lika bra när de är skola och häst, och de går före bloggen, men ska ju så klart försöka blogga så mycke jag kan ändå!! :))




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: