2012-02-02
15:29:47

KÖP INTE TRETORN
Nu var jag lite elak mot Tretorn men de är inte vart att lägga 2000-6000 på ett par stövar som inte håller..
Mina sprack i dragkedian i tisdags innan träningen, och innan har dom "Hällorna" som snörerna sitter i gått söner så snöret har släppt!! Dock så fick jag i dragkedian igen, men har dock inte testat om de funkar att dra upp dom, så ska snart kolla de! (Jag och mamma ska in till sussie idag och fixa en ny padd, så är dom trasiga så tar vi med dom så får hon skicka dom till tretorn, så får dom LAGA!! )

(Dom jag hade innan fick jag ju byta och laga stup i kvarten!! Jag köpte mina första Tretorn strax efter jul för 2(?) År sedan och jag fick byta stövlar ca 3-4 gånger och dom blev lagade 3-4 gånger jag hade 3-4 stövler på ett år, men man kan säga att jag använde bara dom på ett halvår för tretorn var så sega på att fixa fram nya och skicka dom!!)



Så nää EN STOR FET DISS TILL TRETORN!!


dock kan jag säga de som är bra oxå: Dom är fett snygga och har en bra passform, Och dom är dom skönaste stövlar jag har haft!! (Syftar på advance, Tycker faktiskt inte om falsterbo längre!!!)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: