2012-02-26
22:43:55

Inköpen för dag 4
Blev inte så mycket idag för jag visste inte vad jag skulle köpa :oo Jag gick rut och velade JÄTTE mycket tills de var 10 minuter till världscup hoppningen... Nä då gav jag upp.. så har pengar över!! Men ni kommerihåg tröjan som jag ville ha som jag hade gjort eget motiv på?? ahh jag ska beställa den nu tror jag!



______________________________________________________________________________


Fick pengarna tillbaks efter som ett en bling hade lossnat och dom hade inga ljus oragna med svart läder, Så jag fick gå till en annan butik och köpa ett. ( Med de är inte så mörkt som de ser ut att vara på bilden)




Super rea på Denna T-shirten så ah då köpte jag den xD Haha




Efterlängtade SVARTA ridbyxor!! provade först ett par KL Men dom för något förstora :( Bajbaj
Men dessa satt jätte jätte bra! :)




Och en Helt underbart skön jacka!! som de oxå va reeeaaa på :D




Hjälm
jacka
byxor
strumpor

HAHA SÖT




God natt... <3


Måste bara säga att JAG ÄLSKAR DIG HIGH ENEGRY <33333333333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: