2012-02-05
18:22:17

GBG HORSE SHOW -11
Tänkte jag kan lägga upp lite bilder som jag fotade från förra årets Horse show :))

*Edvina Tops-Alexander


*Rolf-Göran Bengtsson


*Rolf-Göran Bengtsson

*Douglas Lindelöw


*Peder Fredriksson


*Geir Gulliksen 


*Malin Baryard Johnsson


*Lisen Bratt Fredricson


*Snygg häst måste jag säga!


*Peder Fredriksson


*Henrik Von Eckermann


*Geir Gulliksen 


*Angelica Augustsson


*Rolf-Göran Bengtsson


*Luciana Diniz


*Malin Baryard Johnsson


* Ja jag gillar Geir!  Han är min gulleplutt 


*Douglas Lindelöw


*Henrik Von Eckermann


*Rolf-Göran Bengtsson


*Kungen i GBG 


*Geiiir 


*Evelina Lindh


*GBG 


*Inte långt kvar nu!!! Läntar så där lite lagom.... NÄ MYCKE 




Kommentera Gärna :)



Kommentar:
#1: Ebba

Riktigt fina!

2012-02-09 @ 14:33:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: