2012-02-17
22:38:31

Dagens ridning
Idag skulle jag utmana och rida under tunlen.. Men vad tror ni hon gör då?? Jo jo bara vandrar rätt igenom utan att protestera de minsta... Jädra exter hon har för sig ibland..  Men vilket fall var de super duper fint väder, ca +10 grader i solen så de var super mysigt men dock så var de lite jobbit med kramsnön, men de gick oftast bra då jag mest skrittade där de var plogat eller tillplattat!
Hajen var pig och glad och hade typ vårkänslor eller något fön hon skuttade runt ibland och ibland bråkade hon, och skulle bara vinna över mig för att inte behöva gå någon stans, men med lite stegringar och sånt så gick hon dit jag ville!!!  Haha så ful är hon...
Nä min snygging<33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: