2012-04-20
15:27:31

Stallet Nästa!
Helt Okej dag idag ändå, men sjukt jobbigt att de regnat och blåst!! Men men..
De mesta har dock bestått av att åka buss/Spårvagn/tåg - gå vilse/inte veta vart vi ska - lyssna på massa tråk - och skrattat - och skrattat lite till ;)

Sen måste jag säga en cool sak som jag gillade väldigt mycket! De var en kille som tävlade typ OS i "komma ihåg".. Haha helt knäppt, men ja. Vilket fall. han gick igenom en HEL kortlek en gång och sedan väntade han kanske 15 min? Och sen gick han igenom de i huvvet. Så utan att titta på korten la han dom röda i en hög och dom svarta i en.. :o Sjukt coolt!
Och sen bah, Denna kortleken använde jag igår så tog han upp den, och han bah: Men jag har inte blandat och inte kollat på dom nu som ni har sett, Så bara han rabblade upp vilka kort de va!! HELT SINNES!


Nu är de stallet som väntar, Men Maggie får nog vila. För jag känner att varken jag eller hästen tycker att detta är så kul att va ute och rida i.. Och hon hopptränade med icka igår och jag ska hoppträna imon, så de gör nog inget att hon vilar ;)
Åker bussen, Så ska byta om nu och gå iväg, så kommer mamma och hämtar mig sen! ;)

Uppdaterar mera sedan!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: