2012-04-17
06:57:53

snösnösnöSNÖÖÖÖÖÖ
Va i H-vete lixom?? SNÖ NU?
NEÄ skulle inte tro de!

Vaknar och mamma säger: Titta inte ut, Då tittar jag ju självklart ut... = Snö.. Sur Jennifer
Och ni snöar de annu mera.. 

Assåå nu får de vara slut på detta pallar inte att de ska vara fint väder och de äntligen är vår och sen vaknar man upp dagen efter och de ligger massa äckel snö på marken :oo



aja.. Efter mitt lilla aggro.. Så i eftermiddag ska jag till Maggie... HOPPAS DE GÅR ATT RIIDAA.
Ah men ja ska då rida! Men får se vad jag ska göra, Om jag ska bege mig ut en sväng eller om jag rider i PD'n idag med :)



Nu ska jag gå och ta på mig klader och sminka mig! 
Ha de bra i SNÖN.. :@!



Kommentar:
#1: Ebba

1. Vad hende med Hajen?

2. hur Hittade du maggie?

3. Vad är tänkt med Maggie?

4. Hur gamal e du?

5. Gillar du käder o sånt?



2012-04-17 @ 20:28:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: