2012-04-16
21:50:24

LALALALALALLA Jag e Eliiiit på att blogga..
eller vad säger ni??? Nää...

Känner att jag har haft NOLL blogglust och där av skitit i de!!

Skolan har börjat, Jag rider Maggie 3 dar i veckan och resten.. Ja då chillar jag!! YEhhhha va skönt ändå, Men tror att jag kommer börja sakna att rida varje dag igen, Men jag får hålla mig för Maggie är Bäst och henne vill jag rida så de såå ;) Hehe



I lördags var jag på Öskakulle och fotade Div 1 tävlingen! Många duktiga ryttare, Jenny, Emily, Hönsvik, Matilda, Allis, felicia! YÄÄH Lite taggad på att hoppa blev man ju, men jaja ;)
Grattis till ena Nääs laget som kom 2!
Sedan åkte jag och red en FET TAGGAD MAGGIE...
hahaha hel väck, men efter studsande hit och dit och jag visa att de var jag som bestämde så var de ingen snack om saken att lyssna på mig!!!


Söndaaag?.. Jag sov till typ 12.. Sen så va jag med kompis. GANSKA okey?


Måndag?.. Skola -.-''' sedan ut och springa när jag kom hem :)


Lalala

Kommentarer:
#1: Fanny Teibl

Tog du kort på mig? :D

2012-04-19 @ 18:48:53
#2: Stina

Hej! Såg att du hade tagit kort på Allis i Östadkulle jag red precis innan henne i lagklassen, du lyckades inte knäppa ett foto på mig ? :)

Mejla mig jätte gärna isf!

2012-04-27 @ 23:57:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: