2012-04-26
20:06:26

Anorexia
Jag sitter just nu och kollar lite Fakta/info/bilder om anorexia då vi i NO'n ska jobba med något vi tycker är intressant och vill ha bättre betyg i!
Men de tog ett tag för mig att komma på vad jag ville jobba med, Men efter typ 2 lektioner så va de Biologi jag ville få VG i och då tänkte jag att jag kan jobba med muskler och så, Men när jag kollade bilder på muskler så fanns de en bild på en anorektiker, så då tänkte jag att jag tar de för de är de ingen annan som har och de är ett intressant ämne tycker jag!!! Verkligen inte kul, Men de är intressant, och när jag tycker något är intressant så jobbar jag som tusan!! :)











Och sen denna bilden är så sjukt sann!



lalalala Jobba jobba, vi ska även redovisa detta för klassen, så alla väljer olika saker och försöker på bästa rätt lära ut till klassen! 
Och jag SKA ha VG på detta!! Så gäller de att köra på!!!


Puss o Kram


Kommentar:
#1: Anonym

gött mos, lycka till!

kul med outfitbilder btw! syftade på de tidigare inlägget! kram

2012-04-26 @ 20:18:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: