2011-09-04
16:34:08

sorryy
är så förkyld så när jag komhem igår så somnade jag och orkade verkligen inte blogga!!!!!! Så bloggen var död igår.


Men till tävingen

Förklass LD+5: Hin var både sur och glad på framridningen så visste inte vad jag skuelle förbereda mig på, Det var även de första inomhur hoppningen för oss!
Men de gick jätte bra hoppade runt grunden JÄTTE bra. Sedan efter andra hindret i Omhoppningen så hann jag inte svänga då hon kom stort och snabbt på 2:an så ah jag han inte svänga innanför. Så fick gå ruunt, så de blev en STOOR väg!
Men men Dubbelnolla och kom 7, de var 6 placeringar

Men grymt nöjd och hon gjorde de jag bed henne om och de var ju mitt fel att de gick förfort så jag inte han svänga!! Men hade jag hunnit svänga hade jag blivit placerad ;)

Lagklass LC : Jag var sist ut i laget och en i vårat lag hade inte blivit nolla, så jag fick allt på mig. Och jag hatar pressen så jag var så sjukt nervös.
När vi kom till 3:an komm hon jätte konstigt så hon bromsade upp jätte mycket och tog i för kung och fosterland för att inte riva, och hon klara de så fick gasa på till 4 då de var en linje! hoppade GALANT. 
När jag hoppat 6:an och var på väg till 7:an kom nervositeten igen och tänkte bara 3 hinder kvar. Hoppar 7:an och slår i både fran och bak bomen på oxern... men de ligger kvar. så hoppar hon 8:an fint och så kommer vi till 9:an och de är ett våg plank och hon börjar studsa lugnt på stället, och min första tanke är NEEEJ. Och då Driver jag till henne och hon hoppar ett stoort språng över och vi NOLLAR Så vi är vidare till omhoppning:D

som oxå alla utom 1 lag oxå är vidare till

Omhoppningen: Alla i mitt lag nollar omhoppningen så när jag ska in så skulle jag köra.
Och de gjorde jag, Men efter 2:an i omhoppningen flöt hon ut, underlaget var jätte tungt i kurvan, Men men körde på ändå och Nollade jag med, Fick en hyffsat bra tid. Och Lisa hade en ännu bättre tid så vi kom
3:a med laget :D
Och jag kom 6:a induvidiellt (stav)


En toppen dag helt enkelt :D
Alla NÄÄSARE VAR GRYMMA

Nääs lag 3: VANN
Nääs lag 2: 3:A
Nääs lag 1: 4:A

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: