2011-09-16
16:34:33

Heeeeeelg ♥
Dagen har vart aschill! Bara lätta letioner i dag !
Idrott, matte, svenska & So ....FREDAG ♥
efter skolan tog jag bussen hem....skulle egentligen gått typ 1 km
ifrån bussen för den stannar uppe vid vägen -.-
men bästa mamma kom & hämta mig ♥

Sen käka jag lite mat osv, sen drog jag mamma & Alice (hunden)
På en LÅNG skogstur ♥ myyys :)



I helgen är de no tävlingar fö mig ! Dom har gått rätt så hårt dom senaste helgerna.
Så lite vila till dom :) ska bara va med kompisar & hade göött ;) På söndag drar jag till Mi.
Ska blir grymt kul att träffa henne igen ♥ lilla bääääbiääään ;)



Hoppas nu att ni får en grym fredagkväll....fö de ska jag ha i allafall :)

btw, tycker att ni e lite dåliga på att kommentera....ska inte tvinga er men
de blir såå mke roligar att blogga om ni kommenterar lite ! ;)

/amanda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: