2011-09-20
21:46:28

Diss och Hiss Till hööks täcken
Börjar med DISSEN:
Och de går till detta Extremt barnsliga Fodrade regntäcke! Visst de är skit gulligt. MEN bara på små A/B-ponnys!
Om jag hade haft en liten A-ponny hade jag inte tvekat på att köpa de. Men ALDRIG att jag skulle ha de på Hajen!! 
+ De är inte vart priset. 600kr.

Och även Till detta tråkiga fleece täcke. Riktigt tråkigt och dyrstert.

HISSEN GÅR TILL:
Detta EXTREMT snygga vintertäcke som passar alla ponnys/hästar.
Riktig Hiss till de!!!!
Riktigt bra pris på ett så snyggt och bra täcke. 700kr!

Och även till detta Fleece täcke
Riktigt snyggt detta oxå, Skulle lätt kunna ha detta och lasta ur min ponny ur transporten på tävling och tänka JÄDRAR villken snygging till ponny och WOW vilket täcke :D




//JENNIFER

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: