2011-10-01
22:15:59

Resultat - MaRK
LC, Lagklassen: Mitt lag hade inte gått vidare till omhoppning och drf behövde jag inte ha någon press på mig alls, utan bara in och göra en så bra runda som möjligt! Och jag de gjorde jag nog, lite små missar här och var men felfri blev jag!!
Och då skulle jag ju hoppa imhoppning fast bara individuellt. Och innan jag går in säger jag att jag vill vinna eller förlora och jag vet att hajen kan vinna på dessa höjder. Så jag gå in och kör gärnet!!!
Blir nolla men ingen hör tid, och plats. men trode att jag gick in på typ 4 plats eller något då jag flöt ut så mycket i en kurva. Alla ha hoppat. Jag var 3:sist och fölk som hoppar har lagt sig på placeringar så trodde typ sista placering- 6:a
Men så kommer Jenny ridande och säger att hon tror jag vann :O Och jag bah oftaa?? Neee de tror jag inte på!!! Så kommer mamma och säger att jag vann!!! OMG

OM JAG BLEV GLAD.. OHH JAA <3


Jag o Jenny på prisutdelingen! Snackar om hur man gör när man hälsar XD



LB: Ville ha en lugn och säker runda. OCH NOLLA.
Allt flöt på JÄTTE bra i lungt tempo med bra rytm och allt. Så när jag hoppat den största svårigheten för oss- Kombin.. Så får hon fel galopp, gör ett hopp för att byta galopp byter bara fram korsgalopp, bryter av till trav, fattar galopp, jag tar i henne. Och där var hindret. Kom jätte nära så hon tog i allt men klara inte riktigt över och fick med sig bommen!!

4 fel Hade jag ridit fortare så hade jag komit 2:a men som sagt ville rida SNYGGT! ;)




Vill ni ha bilder så får ni kommentera!!!!

//Jennifer

Kommentar:
#1: Linnéa

Jag vill se bilder!:D

2011-10-02 @ 00:09:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: