2011-10-18
16:44:01

GP-ponnyn
Kvalar GP-ponnyn i varbderg nästa helg. Twixan ska va SÅ överfin & ska FÖRSÖKA knoppa henne, ni vet...hon har ju inte sveriges finaste man direkt ^^ i allafall....jag vet att jag möter ekipage som är på elit nivå osv...så jag kommer inte förvänta mig att gå vidare och ha bästa stilpoängen..jag har hoppat kanske 4 LB:er ? och har TVÅ nollor!! Så..jag kommer göra de till en kul grej och jag SKA göra mitt bästa...och jag ska försöka rida Twixy på de bästa sättet. HAHA hade sett LITE större chans i de hela om jag skulle ha kvalat i bulycke.. *host* ;)

Så...min värd kommer inte gå under bara för att jag inte går vidare i år...utan jag åker dir för att göra mitt bästa och ha kul.

Sen hoppas jag SÅKLART alltid på de bästa :)



/Amanda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: