2011-10-29
21:23:05

Lite sanningar..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycek !

Vad gjorde du kl 08 imorse: SOOOOV

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på tv...

Det sista du sa högt: HEJ

Det senaste någon sa till dig: puss  

Vad har du druckit idag:
loka

Vad var det senaste du åt: godis

Vad var det senaste du köpte: vet inte

Vad är det för färg på din ytterdörr:
röd ute & vit ínne

Vad är det för väder hos dig nu: kallt och blåsigt ! -.-

Godaste glassmaken: B&J strawberry !! Slår ALLT

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA det har Belle bevisat för mig <3

Sover du tungt:
omjag gör ! BRANDLARMET gick i korridoren utanför mitt rum & jag vaknade inte :O förklaringen till att de är farligt att låta mig bo själv :s

Drömmer du mardrömmar:
JA

Trivs du med ditt jobb: Chill liv....har INGET jobb

Favoritklädsel: leggings & lång tjocktröja...mums <3

Favoritlåt just nu: Lyssnar på mycke olika...har ingen favorit dirr..

Vad ser du om du tittar till höger:
En vägg :S

Vad gör dig glad just nu:att mitt liv e crazy grymt ! 

Vad ska du göra härnäst:
skrika på mamma att hon ska komma xp

Höger eller vänsterhänt:
Höger!

Humör just nu: SLITEN

Favoritgodis: CHOCKLAD

Kläder just nu: RIDKLÄDER

Sommarplaner:
nja....har inte planerat då de är ett år kvar XD

Hur många kuddar sover du med:  1 FET 

Spelar du något instrument:
Kan säga att jag är inte född till att spela musik...de har jag bevisat på dom få musiklektioner jag INTE sover på....haha

Morgon eller nattmänniska: LÄTT ´nattmänniska!

Vad är viktigast för dig:
Familjen och mina vänner..

Snarkar du: f¨åga Jennifer efter måndag natt...stackarn

Stjärntecken: vågen

Äckligaste insäckten: gräshoppa.....

Längtar du mest efter just nu:  Klara brodal, Lisa N, Jennifer, Siri...och alla ni andra underbara <3

/manda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: