2011-10-20
22:16:22

Ingen lust att blogga
Har lixom inte haft något att skriva om så känns konstigt att slänga in ett dåligt inlägg på 2 meningar!!

Idag hoppade jag Hajen i ingareds PD'n och de gick faktiskt riktigt bra. Gjorde
lite omhoppningssvängar på lägre hinder..  Hoppade en oxer på 110 i slutet med ett bra flyt! Doxk var hon lite stel och tjurig idag.  Men men Hon gjorde de jag bad henne om. OCH JAG tycket inte ens hindret på 110 känndes högt och då hoppade hon ju utan tvekan!!

Fick även hoppa upp och ta några skutt på Petters ponny Tassen! JESUS vad rolig, men jag satt ju typ med handen uppe vid månen typ. Nej men nästan!!! Han kan bocka och ha sig när man hoppar och när han blir taggad. Men inget sånt! Var riktigt kul att hoppa faktiskt!



Är typ sjuk så nu ska jag gå och lägga mig.. läsa en bok, knarka halstabletter och nässpray!
Få rinte bli mer sjuk än så här till SÖNDAG DÅ finalen i DIV 2 är. Och den får man INTE missa



//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: