2011-10-15
23:10:36

GP-KVALET
Förklass: Gick åt pipsvängen. Rev första och fick ett stopp på sista. Och en härrans massa tidsfel!!
Ett fetto streck över denna rundan!!
12 fel (Tror jag)




GP- Klassen: OCH DÄR SATTE VI DEN :D FÖSTA NOLLAN I LB (i grunden bara dock men...)
Satte nollan och blev så sjukt glad så jag tänkte inte på att de va LB. Så gasade på reält mot 9:an  och hoppa galant. men så skulle jag svänga till 10:an  och de blev FÖR snävt så hon kunde inte hoppa den stora oxern. Så stannade. Men kom igen och hoppade super!! Red på ganska snävt ändå. Och hoppade super. 
Var så sjukt nööjd!!!
Fick 55 i stil poäng och låg på 9 plats med 2 andra. Men när de var ca? 5-6 ryttare kvar var jag nerpetad.
Men hamnade på en 14 plats av 43 startande och de är jag sjukt nöjd och stolt över att jag gjorde!!!!!  Klart att de är lite snopet men jesus trodde jag skulle få typ 50 poäng efter den förklassen.. ;)
Hamnade på 19 av 11 placeringar i omhoppnings resultatet ;)
0-4 fel






MIN SNYGGING <3





//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: